Important Administració de Finques ubicada a Terrassa, degut a l’ampliació del departament, necessita
ADMINISTRATIU/VA POLIVALENT Gestor/a de Comunitats
Realitzarà funcions d’administració i gestió de la cartera de comunitats de propietaris assignada: atenció telefònica, arxiu, tracte amb els clients, incidències, avaries, obres, gestió d’industrials i proveïdors, control pressupostari, liquidacions, recerca de pressupostos,etc.
Perfil: Formació administrativa. Experiència mínima de 3 anys en funcions administratives. Informàtica a nivell avançat (Office, correu electrònic, Internet, etc.). Es valorarà experiència en administració de comunitats. Persona responsable, empàtica, resolutiva, organitzada, amb iniciativa, i amb aptituds pel tracte interpersonal i mentalitat de servei als clients.
Horari: 8 a 13 i de 15:30 a 19 h. Divendres 8 a 13 h. (+ 1 tarda de cada 3, de 15 a 18 h.). Juliol i Agostintensiu (8 a 15 h.).
S’incorporaràal’empresa en un lloc de treball establei amb una remuneració inicial entre 22.000 i 23.000 Eurosbruts/anuals,aconvenir personalment segons valors aportats.
Les dades personals seran tractades d’acord al Reglament (UE) 2016/679 RGPD