TÈCNIC/A ADMINISTRACIÓ I MÀRQUETING

Empresa en creixement ubicada a Sabadell, necessita

TÈCNIC/A ADMINISTRACIÓ I MÀRQUETING

Funcions principals

  • Gestió administrativa: pressupostos, facturació, contractes, cobraments i suport a l’equip (agendes, viatges, despeses).
  • Màrqueting i comunicació: continguts per xarxes, newsletter i web; campanyes (mailing, fires, webinars); gestió i seguiment de clients; informes de KPI; SEO i automatització de comunicacions.

Requisits

  • Experiència mínima de 3 anys en tasques d’administració i màrqueting, preferentment en entorns B2B i Pimes/start-ups.
  • Domini de català i castellà (nivell nadiu). Bon nivell en eines digitals (CRM, WordPress, Office, IA).
  • Capacitat d’organització, autonomia, relació amb clients/proveïdors i  adaptació al canvi.
  • Es valorarà formació universitària i idiomes (anglès i/o francès).

Condicions

  • Horari a convenir. Possibilitat de treball híbrid.
  • Contracte estable en empresa innovadora i amb projecció internacional.
  • Sou inicial entre 25.000 i 30.000 € bruts/any, segons experiència.

Les dades personals seran tractades conforme al Reglament (UE) 2016/679 RGPD