ADMINISTRATIU/VA

Empresa familiar amb activitat d’arrendaments d’immobles (principalment industrials i comercials), ubicada a Terrassa, necessita

ADMINISTRATIU/VA

En dependència de l’Administradora de la Societat, s’encarregarà principalment de la gestió dels lloguers d’immobles: facturació, gestió bancària, control de cobraments, revisió de factures, assentaments  (clients, proveïdors, bancs, etc.), seguiment de llogaters, incidències i control de reparacions, contractes d’arrendament, etc.  

Perfil: Experiència mínima de 3 anys en funcions administratives. Es valorarà experiència administrativa en el sector immobiliari i/o en comptabilitat. Nivell nadiu de català i castellà (parlat i escrit). Informàtica a nivell avançat (Office, correu electrònic, Internet, etc.). Persona responsable, meticulosa, polivalent, empàtica, resolutiva, organitzada, amb iniciativa i amb capacitat per treballar amb autonomia.  

Horari: 9 a 18 h. (flexible a convenir). Divendres intensiu.

S’incorporarà a l’empresa en un lloc de treball estable, amb bon ambient laboral i una remuneració inicial de 22.000 Euros bruts/anuals (12 pagues).

Les dades personals seran tractades d’acord al Reglament (UE) 2016/679 RGPD